woensdag 19 oktober 2016

Webcam

Sinds kort biedt Marianne Croes Advies ook hypotheekadvies per webcam aan. Ik moest zelf even aan het idee wennen. Maar als aanvulling op de dienstverlening is het heel handig. Jij lekker thuis of op je werk en ik hier achter mijn laptop.
We zien elkaar, kunnen documenten delen en meteen uploaden en aan elkaar versturen.
Ik zie het niet als vervanging voor de persoonlijke gesprekken, maar als een aanvulling op de normale dienstverlening.  Ik stel me zo voor dat we een kennismakingsgesprek gewoon hier op kantoor doen , maar dat we later documenten of offertes per webcam samen doornemen We kunnen direct stukken uploaden en documenten delen.

Kun je de deur niet uit of heb je weinig tijd? Plan via de blauwe button hieronder een gesprek in en ik zie je binnenkort op mijn scherm.
--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten